שאלות נפוצות

עגלת הקניות

מוצר/ים
מחפשים משהו ?
למי
מה
מידה
חפש

איך אני יכולה לדעת איזו מידה מתאימה לילד שלי?

 

מאחר ובאתר מוצגים בגדים של יצרנים שונים ולכל יצרן יש את טבלת המידות שלו - בכל דף מוצר מופיע קישור לטבלת מידות מומלצת

במידה ואתם לא בטוחים לגבי המידה אפשר להתייעץ איתנו בטלפון של שירות הלקוחות 5004515 - 077 או לציין בהזמנה שאתם מעוניינים שנחזור אליכם כדי לוודא את המידה

במידה וצוין כך ההזמנה לא תתבצע עד אשר נוודא את המידה המתאימה לשביעות רצונכם


מה קורה במידה ואין במלאי את המוצר שהזמנתי?

 

בכל דף מוצר מופיע המלאי העדכני לאותו מוצר אותו אנחנו מעדכנים מדי יום ולפעמים כמה פעמים ביום.

למרות זאת יכול להיווצר מצב שהתבצעה הזמנה למלאי שלא קיים כרגע אצלנו, במקרה כזה שירות הלקוחות יצור איתכם קשר ויציע לכם את האופציות הקיימות מתוכן תוכלו לבחור את האופציה המתאימה לכם


האם ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שנרכשו באתר?

 

מדיניות החלפה או החזרה באתר בילבי גמישה מאוד, במידה ואתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם ולקבל בתמורה מוצר חלופי, זיכוי באתר או החזר כספי, ניתן לעשות זאת ולקבל שווי מלא של התשלום שבוצע, לא כולל דמי משלוח במידה ושולמו.

כל שעליכם לעשות הוא לשלוח את המוצר אלינו בדואר, מבלי שיעשה בו שימוש ובאריזתו המקורית, בצירוף החשבונית, למשרדינו הממוקם ברחוב ד'יזרעאלי 14 אשקלון , תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
מומלץ ליצור איתנו קשר ולהודיע לנו על שליחת המוצר.
במקביל תוכלו לבחור בין מוצר חלופי מהאתר, קבלת זיכוי לשימוש באתר או החזר כספי שיתבצע ע"י זיכוי כרטיס האשראי.

***אין החזרה של חולצות בית ספר מודפסות*** 

בכל מקרה החזרת המוצר למשרדי בילבי תתבצע על חשבון הלקוח.

 

האם בטוח להזין את כרטיס האשראי שלי ברשת?

 

כל הנתונים שתזינו באתר זה יישארו חסויים לחלוטין ממש כמו בקניה רגילה.
אנחנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו. לכן אנו מפעילים את המערכות המתקדמות ביותר על מנת להגן על סודיות המידע. בין השאר, האתר מאובטח בפרוטוקול המסחר האלקטרוני המחמיר בעולם PCI
אם בכל זאת תעדיפו לבצע רכישה באתר בלי למסור את פרטי מספר כרטיס האשראי שלכם באינטרנט ,תוכלו לעשות זאת בדף ההזמנה כאשר יופיע "אופן התשלום" יש לבחור ב"הזמנה טלפונית" ונציגינו יצור איתך קשר להשלמת הפרטים.


האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

 

הזמנה טלפונית ניתן לבצע דרך שירות הלקוחות שלנו במספר 077-5004515 או לבחור באופציה "מסירת פרטים בטלפון" במעמד הקניה בקופה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם על מנת להשלים את הקניה

באיזו דרך ניתן לשלם?

 

ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי הישראלים למעט דיינרס. בטופס מסירת פרטי כרטיס האשראי בחרו את סוג הכרטיס שברשותכם.

כמו כן ניתן לשלם דרך פייפאל בצורה בטוחה ונוחה. 


מהי עלות המשלוח?

 

כל המידע על משלוחים ניתן למצוא בעמוד המשלוחים

 

האם ניתן לאסוף את המשלוח באופן עצמאי?

 

במידה ואתם מעוניינים לאסוף את המשלוח באופן עצמאי אנא צרו איתנו קשר בטלפון 5004515 – 077 או דרך טופס צור קשר באתר ואנחנו נתאם אתכם את האיסוף


תוך כמה זמן המשלוח יגיע אלי?

 

זמני אספקה:
משלוח בדואר רשום - בין 3-7 ימי עסקים

משלוח על ידי שליח - בין 2-4 ימי עסקים

 

לשאלות או תהיות נוספות אפשר לפנות אלינו בטלפון 077-5004515

במייל yamit@bilbi.co.il
או דרך טופס צור קשר